- Een crash opgelost bij het downloaden van een MTPL-beleid
- Een crash opgelost bij het sluiten van het belastingscherm
- Een crash opgelost bij het downloaden van een MTPL-beleid
- Een crash opgelost bij het sluiten van het belastingscherm
In de nieuwe release:
- bugs opgelost
- kortingsinformatie toegevoegd aan tankstations.
Betalingsinformatie wordt naar de Federale Schatkist gestuurd (GIS GMP). De ontvangst- en betaalopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru
In de nieuwe release:
- een bonusteller toegevoegd
- het ontwerp op het scherm aangepast voor het toevoegen van belastingdocumenten
- verschillende technische verbeteringen aangebracht om de bediening te versnellen van de aanvraag
Betalingsinformatie wordt verzonden naar de Federale Schatkist (GIS GMP). De ontvangst- en betaalopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als u een vraag heeft, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru
Een nieuwe kassabonscanner toegevoegd
Het ontwerp bijgewerkt
In de nieuwe release:
- bugs zijn opgelost.
Betalingsinformatie wordt verzonden naar de Federale Schatkist (GIS GMP). De ontvangst- en betaalopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als u een vraag heeft, kunt u ons ter ondersteuning schrijven: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
- bijgewerkt ontwerp van de Unified Tax System-weergave voor belastingen;
- Fouten opgelost.
Betalingsinformatie wordt verzonden naar de Federale Schatkist (GIS GMP). De ontvangst- en betaalopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als u een vraag heeft, kunt u ons ter ondersteuning schrijven: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
- opgeloste pushmeldingen;
- Bugs opgelost die app-crashes veroorzaakten.
Betalingsinformatie wordt verzonden naar de Federale Schatkist (GIS GMP). Ontvangstbewijs en betaalopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als u een vraag heeft, kunt u ons ter ondersteuning schrijven: support@rosfines.ru. Problemen
In de nieuwe release:
- een bug opgelost met het invoeren van e-mail;
- veel belangrijke technische verbeteringen aangebracht.
Betalingsinformatie wordt verzonden naar de Federale Schatkist (GIS GMP). Ontvangst en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
- de weergave van inhoud gecorrigeerd
- bugs opgelost.
Betalingsinformatie wordt verzonden naar de Federale Schatkist (GIS GMP). Ontvangst en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
- gecorrigeerde weergave van inhoud
- opgeloste bugs.
Betalingsinformatie wordt verzonden naar de Federale Schatkist (GIS GMP). Ontvangst en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
- gecorrigeerde weergave van inhoud
- opgeloste bugs.
Betalingsinformatie wordt verzonden naar de Federale Schatkist (GIS GMP). Ontvangst en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
- de weergave van inhoud gecorrigeerd
- bugs verholpen.
Betalingsinformatie wordt verzonden naar de Federale Schatkist (GIS GMP). Ontvangst en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
- Verbeteringen aangebracht in het betalingsproces;
- fouten oplossen.
Betalingsinformatie wordt verzonden naar de Federale Schatkist (GIS GMP). Ontvangst en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
- een document toegevoegd over de verwerking van persoonsgegevens;
- sectie Belastingen gebruiksvriendelijker gemaakt;
- fouten oplossen.
Betalingsinformatie wordt verzonden naar de Federale Schatkist (GIS GMP). Ontvangst en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
- Bugs verholpen.
Betalingsinformatie wordt verzonden naar de Federale Schatkist (GIS GMP). Ontvangst en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
- de weergave van een korting van 50% voor een boete gerepareerd.
Betalingsinformatie wordt verzonden naar de Federal Treasury (GIS GMP). Ontvangst en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
- hebben we rekening gehouden met uw feedback en hebben we betalingsfoutschermen begrijpelijker gemaakt;
- verbeterde verificatie van de ingevoerde gegevens bij het aanvragen van een OSAGO-polis.
Betalingsinformatie wordt verzonden naar de Federal Treasury (GIS GMP). Ontvangst en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
- de mogelijkheid om te registreren op betaalnummer;
- toegevoegde informatie over onbetaalde belastingen;
- een nieuwe gebruiksvriendelijke interface voor het uitgeven van een OSAGO-beleid.
Betalingsinformatie wordt verzonden naar de Federal Treasury (GIS GMP). Ontvangst en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
- Bugs opgelost
Informatie over de betaling wordt naar de Federal Treasury (GIS GMP) gestuurd. Ontvangst en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
- bugs opgelost
Betalingsinformatie wordt verzonden naar de Federal Treasury (GIS GMP). Ontvangst en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
- WhatsApp-nummer gewijzigd om contact op te nemen met de ondersteuning.
Betalingsinformatie wordt verzonden naar de Federal Treasury (GIS GMP). Ontvangst en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
- de mogelijkheid toegevoegd om extra kosten te betalen.
Betalingsinformatie wordt verzonden naar de Federal Treasury (GIS GMP). Ontvangst en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
- visuele markering van de zojuist bekeken boete toegevoegd;
- fouten oplossen.
Betalingsinformatie wordt verzonden naar de Federal Treasury (GIS GMP). Ontvangst en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
- de mogelijkheid geïmplementeerd om paspoort- en SNILS-schulden te uploaden;
- toegevoegde validatie van de ingevoerde gegevens;
- het zoeken naar boetes vastgesteld op basis van het nummer van de beslissing.
Betalingsinformatie wordt verzonden naar de Federal Treasury (GIS GMP). Ontvangst en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
- een bug opgelost bij het betalen van belastingen;
- verhoogde stabiliteit van het werk.
Betalingsinformatie wordt verzonden naar de Federal Treasury (GIS GMP). Ontvangst en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf dan naar onze ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release: - verbeterde
stabiliteit -
opgeloste bugs
Betalingsinformatie wordt verzonden naar de Federal Treasury (GIS GMP). Ontvangst en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf dan naar onze ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
- gerepareerd de lancering van de applicatie op Android 12
Betalingsinformatie wordt verzonden naar de Federal Treasury (GIS GMP). Ontvangst en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf dan naar onze ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
- de weergave van e-mailclients voor Android-versies 10 en hoger gerepareerd
Betalingsinformatie wordt verzonden naar de Federal Treasury (GIS GMP). Ontvangst en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
-verbeterde stabiliteit van het werk
-fouten opgelost
Informatie over de betaling wordt naar de Federale Schatkist (GIS GMP) gestuurd. Ontvangst en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
- het ontwerp van het hoofdscherm bijgewerkt;
- verhoogde de stabiliteit van de applicatie.
Betalingsinformatie wordt verzonden naar de Federal Treasury (GIS GMP). Ontvangst en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
- het ontwerp van het scherm voor het toevoegen van documenten bijgewerkt;
- verhoogde de stabiliteit van de applicatie.
Betalingsinformatie wordt verzonden naar de Federal Treasury (GIS GMP). Ontvangst en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
- verhoogde stabiliteit van de applicatie
Informatie over de betaling wordt verzonden naar de Federal Treasury (GIS GMP). Ontvangst en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
- verhoogde stabiliteit van de applicatie
Informatie over de betaling wordt verzonden naar de Federal Treasury (GIS GMP). Ontvangst en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release: - verbeterde
stabiliteit -
opgeloste bugs
Betalingsinformatie wordt verzonden naar de Federal Treasury (GIS GMP). Ontvangst en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf ons dan op support: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
- verbeterde stabiliteit van het werk -
herstelde fouten
Informatie over de betaling wordt naar de Federale Schatkist (GIS GMP) gestuurd. Ontvangst en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
- verbeterde stabiliteit van het werk -
opgeloste fouten
Informatie over de betaling wordt naar de federale schatkist gestuurd (GIS GMP). Ontvangst- en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als u een vraag heeft, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
-Fout opgelost om contact op te nemen met technische ondersteuning via Gmail
-verhoogde de stabiliteit van het werk
Informatie over de betaling wordt naar de federale schatkist gestuurd (GIS GMP). Ontvangstbewijs en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als u een vraag heeft, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
-fixed technische fouten
-verhoogde stabiliteit
Betalingsinformatie wordt naar de federale schatkist (GIS GMP) gestuurd. Ontvangstbewijs en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als u een vraag heeft, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
-fixed technische fouten -verhoogde werkstabiliteit
Betalingsinformatie
wordt naar de federale schatkist (GIS GMP) gestuurd. Ontvangst- en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als u een vraag heeft, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
-reparerende technische fouten
-verhoogde werkstabiliteit Betalingsinformatie
wordt naar de federale schatkist (GIS GMP) gestuurd. Ontvangst- en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
- toegevoegde informatie over de looptijd van belastingachterstanden
- nieuwe AAB- en AAS-serie toegevoegd voor OSAGO-polissen
- opgeloste fouten
Informatie over de betaling wordt naar de federale overheid gestuurd Treasury (GIS GMP) ... Ontvangst- en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als u een vraag heeft, schrijf dan naar onze ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
-Vaste technische fouten;
- verbeterde stabiliteit van het werk.
Betalingsinformatie wordt naar de federale schatkist (GIS GMP) gestuurd. Ontvangst- en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als u een vraag heeft, schrijf dan naar onze ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
-Vaste technische fouten;
- verbeterde stabiliteit van het werk.
Betalingsinformatie wordt naar de federale schatkist (GIS GMP) gestuurd. Ontvangst- en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als u een vraag heeft, schrijf dan naar onze ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
-Vaste technische fouten;
- verbeterde stabiliteit van het werk.
Betalingsinformatie wordt naar de federale schatkist (GIS GMP) gestuurd. Ontvangst- en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als u een vraag heeft, schrijf dan naar onze ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
-mogelijkheid toegevoegd om gegevens tussen apparaten uit te wisselen;
-Vaste technische fouten;
- verbeterde stabiliteit van het werk.
Betalingsinformatie wordt naar de federale schatkist (GIS GMP) gestuurd. Ontvangst- en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als u een vraag heeft, schrijf dan naar onze ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
-Vaste technische fouten;
- verbeterde stabiliteit van het werk.
Betalingsinformatie wordt naar de federale schatkist (GIS GMP) gestuurd. Ontvangst- en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als u een vraag heeft, schrijf dan naar onze ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
-Vaste het toetsenborddisplay op een donker thema;
- toegevoegde symbolen voor de mogelijkheid om het autonummer van het oude formaat in te voeren;
- er was een gelegenheid om contact met hen op te nemen. ondersteuning via WhatsApp / Viber / Telegram.
Betalingsinformatie wordt naar de federale schatkist (GIS GMP) gestuurd. Ontvangst- en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als u een vraag heeft, schrijf dan naar onze ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
-Een verbindingsfout verholpen bij het starten van de applicatie;
-wanneer u een organisatie toevoegt om boetes te krijgen voor servicewagens, kunt u zoeken op de naam van de organisatie;
-als het zoeken op FIN / naam geen resultaat heeft opgeleverd, kunt u de organisatiegegevens handmatig invoeren.
Betalingsinformatie wordt naar de federale schatkist (GIS GMP) gestuurd. Ontvangst- en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als u een vraag heeft, schrijf dan naar onze ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release zijn de volgende bugs opgelost:
Betalingsfouten zijn opgelost
De mogelijkheid toegevoegd om te schrijven naar ondersteuning op het eerste scherm (je kunt problemen melden als je de applicatie niet kunt openen)
Een fout opgelost met onjuiste gegevens over het einde van de betalingsperiode Betalingsinformatie
wordt naar de Federal Treasury (GIS GMP) gestuurd ... Ontvangst- en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als u een vraag heeft, schrijf dan naar onze ondersteuning: support@rosfines.ru.
De nieuwe release heeft de volgende kenmerken:
organisatiegegevens toevoegen om de boetes van officiële voertuigen te volgen;
voer het kenteken van het voertuig en het nummer van de diagnosekaart in de voertuiggegevens in;
voeg nieuwe documenten toe vanuit het scherm "Schulden".
Betalingsinformatie wordt naar de federale schatkist (GIS GMP) gestuurd. Ontvangst- en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als u een vraag heeft, schrijf dan naar onze ondersteuning: support@rosfines.ru.
De nieuwe release heeft de volgende kenmerken:
organisatiegegevens toevoegen om boetes voor bedrijfsvoertuigen bij te houden;
voer het kenteken van het voertuig en het nummer van de diagnosekaart in de voertuiggegevens in;
voeg nieuwe documenten toe vanuit het scherm "Schulden".
Betalingsinformatie wordt naar de federale schatkist (GIS GMP) gestuurd. Ontvangst- en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als u een vraag heeft, schrijf dan naar onze ondersteuning: support@rosfines.ru.
De nieuwe release:
Corrigeer fouten
Betalingsinformatie wordt naar de federale schatkist (GIS GMP) gestuurd. Ontvangst- en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als u een vraag heeft, schrijf dan naar onze ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
de mogelijkheid toegevoegd om een bon rechtstreeks naar het apparaat te downloaden
Bugs opgelost
Betalingsinformatie wordt naar de federale schatkist (GIS GMP) gestuurd. Ontvangst- en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als u een vraag heeft, schrijf dan naar onze ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
de mogelijkheid toegevoegd om ontvangstbewijzen rechtstreeks naar het apparaat te downloaden
Bugs verholpen Betalingsinformatie
wordt naar de federale schatkist gestuurd (GIS GMF). Ontvangst- en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als u een vraag heeft, schrijf dan naar onze ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
Fout opgelost bij het weergeven van foto's in boetes die aan gerechtsdeurwaarders zijn overgedragen.
Verbeterde weergave van informatie over de voorwaarden van de korting en de timing van betaling van boetes bij het bekijken van de boete in detail
De mogelijkheid toegevoegd om de bon op het hoofdscherm van boetes te scannen. Betalingsinformatie
wordt naar de federale schatkist gestuurd (GIS GMP). Ontvangst- en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als u een vraag heeft, schrijf dan naar onze ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
Fixed bugs
Informatie over de betaling wordt naar de Federal Treasury (GIS GMP) gestuurd. Ontvangst- en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als u een vraag heeft, schrijf dan naar onze ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
Fixed bugs
Informatie over de betaling wordt naar de Federal Treasury (GIS GMP) gestuurd. Ontvangst- en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als u een vraag heeft, schrijf dan naar onze ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
Fixed bugs Betalingsinformatie
wordt naar de Federal Treasury (GIS GMP) gestuurd. Ontvangst- en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als u een vraag heeft, schrijf dan naar onze ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
ondersteuning voor Android 4.0 verwijderd.
Betalingsinformatie wordt naar de federale schatkist (GIS GMP) gestuurd. Ontvangst- en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als u een vraag heeft, schrijf dan naar onze ondersteuning: support@rosfines.ru.
In de nieuwe release:
Nu is het mogelijk om te betalen via Google Pay Betalingsinformatie
wordt naar de Federal Treasury (GIS GMP) gestuurd. Ontvangst- en betalingsopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als u een vraag heeft, schrijf dan naar onze ondersteuning: support@rosfines.ru.
- kleine wijzigingen
Informatie over de betaling wordt verzonden naar de federale schatkist (GIS GMP). Ontvangst- en betaalopdracht zijn altijd beschikbaar in de mobiele applicatie. Als je een vraag hebt, schrijf ons dan ter ondersteuning: support@rosfines.ru.